Helpdesk CRM

CRM för dig som älskar kundservice

Sitter du i kundtjänst, har tekniker som är ute på fältet eller vill du bara hålla koll på varför kunden hör av sig? Vi har systemet för dig!

Visste du att nöjda kunder är lojala kunder?

Hur bra din produkt än är så händer det att du behöver hjälpa dina kunder. Det kan t.ex. handla om support på en mjukvara eller maskin eller något så enkelt som hjälp med en leveransadress. För att underlätta din vardag har vi utvecklat en CRM-lösning som kommer göra precis detta och hjälpa dig i arbetet mot nöjdare kunder.

Kundtjänst CRM

Så här kan Lime CRM hjälpa dig

  • 1. Automatisk inläsning av ärenden i systemet, t.ex. från hemsida eller mail. Allt för att göra ärendehantering enkelt!

  • 2. Visuell koll på ärenden och dess prioritet med hjälp av färgkodning.

  • 3. Koppla ett ärende till t.ex. hårdvara, avtal, maskin eller något annat skoj.

  • 4. Kategorisering av ärenden för att kunna delegera dem till rätt person.

Några features du hittar i Lime CRM

Lime CRM för helpdesk

Lime Mail Gateway

Med Mail Gateway kan ni enkelt läsa in e-post direkt till Lime CRM. Exempelvis kanske kunden mailar till support@foretaget.se om ett problem. Då vill du att ett supportärende skapas upp, automatiskt. Inga problem! Allt för att slippa fel i er ärendehantering.

CRM för support

Lime Extranet

Extranet är en webblösning som låter dig dela viss information från Lime CRM externt. Kanske till kunder, partners, återförsäljare eller kompisar? Möjligheterna är oändliga.

Lime CRM för helpdesk

Telefoni

Integrera Lime CRM med din telefonilösning – då kan du använda Lime CRM för både utgående och ingående samtal. Tänk dig ett kundkort och ett ärendekort, kopplat till rätt person, som öppnas/skapas per automatik när det ringer. Like magic!

Lime CRM för helpdesk

Lime BI

BI är vårt vassa mätinstrument som visualiserar alla ärenden och gör dem tillgängliga för alla. Gör det enkelt att agera proaktivt istället för reaktivt. Mer visuell statistik åt folket!

Lyssna inte på oss, lyssna på våra kunder

Daniel Nottberg från NCC

”Tack vare Lime CRM och vårt kundcenter arbetar vi mer effektivt och sparar in 3 miljoner varje år.”

Monica Åhs, Kundcenterchef, Svenska Bostäder

Fler än 35 000 användare är redan igång