CRM för dig som jobbar med kundservice

Vill du ha översikt över inkommande, pågående och avslutade kundärenden? Vi har CRM-systemet för dig.

Daniel Nottberg från NCC

”Med Lime Technologies fick vi ett fungerande CRM-system och nya CRM-processer som ledde till en ökning av Retention rate redan första året – från 25% till 40%.”

- Caroline Nygren, Project Manager BMW Financial Services

Så här kan Lime CRM hjälpa dig

Vores kundeserviceløsning

Automatisk inläsning av ärenden

Med Lime CRM har du en automatisk inläsning av ärenden i systemet, till exempel från en hemsida eller från en e-post. Allt för att göra service och kundvård så enkelt som möjligt.

Visuell översikt

Genom att använda färgkodning får du en visuell översikt över ärenden i systemet och deras prioritet.

Hantera ärenden

Koppla ett ärende till en specifik kund, ett projekt eller en hårdvara.

Kategorisering

För att snabbt kunna delegera uppgifter och ansvar till rätt person, har du möjligheten att kategorisera ärenden precis som du vill.

Ett pris baserat på dina behov

Med över 250 införanden av Lime CRM per år, vet vi vad som krävs för en lyckad CRM-satsning. Dina behov är unika. När vi vet hur vi kan hjälpa dig, ger vi dig ett konkurrenskraftigt erbjudande. Prata gärna med våra branschexperter.

Pris på begäran

Se våra priser

Så integreras vår kundservicelösning med andra IT-system

Lime CRM är ett informationsnav som ger dig full överblick och en samlad kundbild – på ett ställe. Använder du andra IT-system i ditt dagliga arbete? Inga problem – Lime CRM kan integreras med de flesta.

ERP-system

Du kan koppla ditt ERP-system med Lime CRM, så att du bara behöver arbeta i ett system. Minskar administrationstiden på ett effektivt sätt.

Hemsida

Få automatiskt reda på när nya potentiella kunder är intresserade av dina tjänster.

Dokument

Har du alla dokument utspridda på olika ställen och olika lagringsutrymmen? Anslut dem till Lime CRM och få en samlad kundbild.

Fler än 40 000 användare är redan igång